Lyx & lidande


Dehär har vare en ytterst murpig dag, jag vet inte om jag ska älska eller hata den?
Hur som haver, i julas fick jag ju en ansiktsbehandling av Fredrik. Jag har vare för snål för att våga använda den, men idag tog jag tummen ur arslet och staka iväg för att få min behandling. He-rre-gud vad underbart det var!! Jag har aldrig vare så himla avslappnad på säkert ett .. eller säkert TRE år nu!
Det var inne på the body shop det skedde :) Jag fick komma in i ett litet rum längst bak i butiken, skitmysigt, dock inte så värst bra ljudisolerat :P Men efter att ha lega där inne i 5 minuter existerade inte världen ikring mig, så bullret gjorde inte så mycket.
Ja hallelujah, dedär var INTE helt fel! :)
Tack för julklappen Fredrik, it was wooonderbart!

Så när jag kom hem satte h-vetet igång, yeah.. städningen av huset.
Jag fattar inte riktigt hur fan det går till, men det är som att hur mycke man än torka så finns det alltid skit kvar! Vi ska ju hjälpas åt alla som bor i huset, dock kanske det inte blir så effektivt som önskat när vissa inte ens vet hur man städar.
Men jaaaa... handfatet blev ju rent iaf!
Jag sluta städa för kanske en timma sen, och mina händer är fortfarande som russin :P

Ja huvva, men nu ska jag ta det lugnt och njuta av slutet av dagen :)
Nu är det inte länge kvar!
Is it true, is it oooover?
:P


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0