Nalta schlet´n


Dagens kamp inne på fogen börjar kännas i fogarna.
Tro inte jag har vare såhär slö på läääänge!

Jag hade ju den megafantiska turen att bli erbjuden glassigaste jobbet nånsin igår!
Min arbetsuppgift är alltså att sitta och titta på nå plastpinnar, se till att dom ligger rätt väg och sen lägga dom finfint på en pall. Skitlöjligt, men är man en gammal tant så tär det tydligen på dedär som ligger innanför fläsket!
Jag försöker desperat hålla modet uppe, jag behöver trots allt pengarna och det är väl inte alla som har chansen att få ett jobb i sommar. Jag ska bita ihop så länge det bara går!
"Find a happy place, find a happy place.."

Hur fan kommer det sig att jag snart är 22, och inte har bättre arbetsmoral?
Igår när jag tacka ja till jobbet var det bara för att vara snäll med fader, (låter korkat) och först i morse kom jag på det att jag faktiskt får lön för dehär! Se på fan!
Blondinar taga lev då kvar i tanten än så länge.

Nu ska fader ha 3G dosan, så jag blir internetlös resten av kvällen.
Pray för mä bitches, over and out!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0