Over and out




Snart drar avslutningen igång.
Shit vad konstigt detta känns!

Tack och lov har jag hunnit med det mesta nu, måste bara snabbis svabba lite i huset, sen är allt rent och fint.
Dock har jag aaaningen för mycket packning!
Tre mellanstora väskor och nån påse och dataväska och så, hur fan ska jag få med mig allt? Hahaha.
Tur för mig ska Patrik hjälpa mig ta allt till bussen :)

Jossan ska åka och bli grek idag, så hon lämnar skolan redan vid 12. Trist att man inte får så mycket tid till att säga hejdå, men hon vet jag ju iaf att jag kommer få träffa igen!
Ååååå gud, hur i hela flatters kan det redan ha gått ett år??

Jag kommer sakna er mina små navelpillande, sadistiska, kaffepsykopatiska mysgrisar!

En timma kvar, kanske jag borde städa klart.
Puss & kram



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0