The day after igår


DAAAAMN vilken lustig fest det var igår!!
Jag kom ju till Lse runt 2 igår, så satte det nästan direkt igång med ett himla pillrande med smink, fimpar och klyftpotatis. Jossan och Kennet var så söta att dom bjöd mig på middag :)
Tycker det är ganska komiskt hur man märker att ens vänner växt upp liiiite mer än en själv, det var en himla massa baby snack och olika seriösa diskussioner kvällen igenom. Själv vill man ju bara springa runt i rummet, dunka sig själv på bröstet och joddla nationalsången.
Men det är nog bara jag det :P
Vi for iaf på hotellet, jag fick dansa endel, blev sällan nertrampad, och fick vara elak mot endel Lyskselebor. Thats the way, aha aha, i like it.

Jossan och Kennet ligger fortfarande och sover, så jag ska försöka roa mig själv så gott det går :) Päronen mina ska komma och plocka upp mig, Jossan och Lukas senare.
Men nu ska jag bara gå och bajsa ut mina bekymmer






Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0