Tjööööta!


Nån mer än jag som är dödligt less all detta tjafs om bröllop och fotboll nu?
Både radio och tv har totalt hakat fast sig vid dessa två ämnen, groteskt fantasilöst och platt. 
Undra om det är medveten tortyr från medias sida?

Nu är iaf helgen äntligen kommen, jag säger bara hallelujah :) 
Jag ska bara njuta av lugnet och hoppas att måndagen aldrig kommer.
Veckan har vare ganska spännande på många sätt och vis, men det mesta har gått gode. Jag fick Naturkunskapen fixad och skolan skulle skicka betyget till antagningen, dock insåg jag igår att jag inte har fått mina Matte betyg utskrivna, så jag måste få det löst på måndag.. annars är det så gott som kört! :/ 
Spänning spänning! Hoppas folk håller vad dom lovar, i så fall behöver jag inte oroa mig. 

Men vad händer på midsommar då? :) 
 

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0