Age is not a number, its a state of mind

 

Nudu, ikväll ska det hända grejer!

När resten av klassen är inne i stan och umgås och sysslar med dumheter så ska jag stanna hemma och knåpa med specialarbetet, typiskt typiskt!

Men jag får ju helt enkelt skylla mig själv, haha.

 

Jag kan som tur är trösta mig med att det snart är lov, imorgon går vi bara till 12 och sen kan jag välkomna friheten! Hallelujah! :)

Dock har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra nu första helgen på lovet, antingen blir det Umeå, Lycksele, Malå eller Skellefteå, haha. Oj vad jag är bäst på att planera!

Det är nämligen såhär att OM jag vill ta mig bort från strömbäck före måndag så måste jag ju fara senast imorgon, eftersom det inte kommer gå en enda buss här ute fredag - måndag.

Det är ju helt otroligt vad pissiga bussförbindelser det är här ute, haha.

 

Jaja, nu har jag snackat färdigt. Dags att ta tag i plugget så jag slipper få en utskällning imorgon.

Tjingelling!

 


Kommentarer
Postat av: Gabbanz

Vilken fin blogg :)

2010-03-31 @ 20:13:46
URL: http://gabbanz.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0