Den ofrivillige frisören

Ibland förstår jag mig inte riktigt på mig själv!
Nu när jag äntligen hade lyckats spara ut min lugg så lång så skulle jag bara trimma till den LITE!
Det gick väl som det gick och sluta med att jag fick kort lugg igen

Den blev ojämn och all världens fanskap, haha. Varför gör jag såhär??
Tur som fehunn att man har en syster som är världens bästa frisör, då kanske hon får den stora äran att rädda mig lite sen. Jag är fan som ett litet barn, man borde inte låta mig ha saxar eller andra vassa föremål, då slutar det bara med dumheter.

Ikväll åker vi mot Malå och VM och allt vad det innebär, dock känner jag mig inte så värst taggad..
Behöver ENERGI!!
Pew

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0