Fan va fisigt


Ibland kan man inte låta bli att tycka att folk är kluriga!
För cirkus två månader sedan beställde jag en BH från Ellos, men om och om igen har leveransen blive försenad av nån anledning. Så tillslut blev jag less och skrev ett mail till Ellos där jag förklarade väldigt tydligt att jag ville byta till en annan storlek. Paketet skulle ju lix inte skickas förrns i April!
Och vad händer? Joo, dagen efter att jag skrivit mailet skicka dom paketet (med den ursprungliga storleken) med posten, hahaha. Så då fanns den hux flux på lager?
Kluriga typer dedär.

Nu ska jag iaf sätta mig och plugga, eller vad man nu ska kalla det. (Inbillning?)
Pew pew! :)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0