Från det första till det fjärde

En av helgens snygga bilder, resten vågar jag inte visa för världen

 

Nu är jag så knasgalet less på allt som heter plugg!

Har suttit och läst min förbannade stenåldersbok hela dagen, men nu är jag då så tankspridd så jag kan inte läsa klart. Vars tar tiden vägen egentligen?

Imorgon är det måndag, och cirkusen sätter igång igen, och jag har svårt att finna energin till att orka med allt. Jag är nog inte riktigt skapt för att plugga, Gud hade nog tänkt att jag skulle bli luffare eller hemlös.

 

Nog med pessimist fasonerna, nu har jag bajsbajsat färdigt!

Ska ta tag i livet och ställa in siktet på nånting vettigt, typ göra negerbollar och smälla i mig hela dagen på 2 minuter. HELL YEAH! Rock on biaatches!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0