Har gjort mig förtjänt av en paus

Nu har jag städat, tvättat och pluggat sen skolan sluta.
Börjar känna att batterierna håll å ta slut :) haha

Idag snubbla jag över nån applikation på Facebook där man kan se alla statusuppdateringar man nånsin gjort! SJUKLIGT underhållande att kunna se vad man hade för mystiska tankar för typ ett år sedan.
Exempel på saker jag skrivit genom tiderna:

2008-09-24 Dyslexics Are Teople Poo!!

2008-11-27 Anser att dedär med julen är på tok för komplicerat. Jag borde få paket VARJE dag!

2009-01-07 Äter korv med tamponger i näsan. Jippie!
.. den kan man ju undra över!

2009-02-02 - kladdkake madness! Nu jävlar ska flottet flöda!

2009-04-08 Jag dödar björnar med mina bara händer och röker chili utan att blinka. Så nu ska jag gå och masturbera till mig själv, för det är jag tydligen värd!

2009-04-26 Bakiiiis! Att va full i Malå är fan en enda stor social våldtäkt. I Want Poopcorn!

2009-04-29 Tro inte att du kommer undan bara för att du är ful!!

2009-05-24 armen i hinken, pitten i skyn! Vårt mål alvedon! SKÅL!

2009-06-09 Vissa människor borde klassas som en naturkatastrof!

Osv osv osv! :)
Nånting som iaf verka återkommande var statusen "Jag har världens bästa storasyster!" eller "Mirjam är bäst" .. Svårt att lista ut vem som bruka kapa min dator? Jag säger som Jimmy, jag blev FACERAPED!
Jag blev dock lite paff över att se hur ofta jag skriver om baksmälla och snusk.
Hmm, och jag som trodde att jag var en gudaktig flicka!

Nu ska jag slänga fläsket i duschen :) Hörrehuj!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0