I am the cookie monster!




Yeah, det är väl ingen nyhet att jag är helt kokobello i kak och bak?
Det första jag gjorde idag var att börja på en morotskaka, dock fattas typ alla ingredienserna till toppingen och jag är ju fast här ute i Malånäs. Så jag måste helt enkelt vänta tills pappsen kommer hem och ha handlat. 
Gaaa!! Jag känner mig som en femåring på julafton! Jag vill göra klart den NU! 

Fy fehunn vad jag längtar tills jag får bo i stan, eller iaf så man kan ta sig obehindrat till affärn när man behöver nånting. Denna eviga isolering från omvärlden kommer bli mitt fall!

Jag vill göra KAKA!!!

Oh, förresten kommer även syster Märtha till Malå imorgon.
Så då får jag iaf nå sällskap här ute :)

Akta, nu kommer skogstomtarna och tar mig!



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0