Kaffepaus


Nu tog jag mig friheten att ta en kaffepaus från läsandet.
... urrk, att jag då aldrig lär mig att man inte får tugga nikotintuggummi för länge! Haha
Det smakar verkligen special apa!

Nu är jag iaf på lite bättre humör :)
Imorgon efter skolan ska jag och Jossan åka in till stora staden och slänga slantarna ikring oss!
Jag ska hämta ut min nya parfym på posten, kanske köpa nånting snyggt till VM och skaffa hårfärg hos syster. Så skönt att ha nånting att se fram emot! :P Puh, det har verkligen vare mycke den senaste tiden.

Inom nån slags framtid är det tänkt att vi ska ha en "folkhögskolans dag", då ska vi alltså strutta runt och informera folk om hur uuuunderbart det är att gå på strömmis. .. Ärligt talat är det ganska korkat av lärarna att låta oss elever sprida den informationen.
- Jo, på strömbäck behöver man aldrig känna sig ensam! Vi har till och med myror på rummen!

Haha, jasi. Men frukosten är då fanimej fortfarande det bästa!

Så de så!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tackar :) Men nu äre ännu mörkare ;D så till helgen få du se hur de se ut :P



Sv: nix den hade inte spruckit, men den va tydligen inte fin alls .. Men så kan ju blindtarmen bli :P

2010-03-24 @ 22:06:06
URL: http://allanea.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tackar :) Men nu äre ännu mörkare ;D så till helgen få du se hur de se ut :P



Sv: nix den hade inte spruckit, men den va tydligen inte fin alls .. Men så kan ju blindtarmen bli :P

2010-03-24 @ 22:08:49
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0