Livet efter lovet

Tro det eller ej så känns det ganska skönt att vara tillbaka på skolan, så man kan få lite lugn och ro. Haha. Ja så är det faktiskt! Under lovet har jag inte riktigt kunna ligga ifred tillräckligt mycket, stup i kvarten knacka det på dörren och det var nån på besök.
Då kan man ju inte plugga heller!
Så nu är jag groteskt stressad över att inte ha fått nånting vettigt gjort.
Så nu får jag väl påstå att jag fått min sociala dos för en/två veckor framöver. Nu ska jag bara isolera mig på mitt rum och läsa, läsa och läsa tills jag har komme ikapp!

Syster och Jimmy hade lurat med sig en engelsman, Simon, till lilla Malå över helgen. Det är ganska lustigt att se hur fascinerad nån kan bli av nånting som vi ser som världens mest vardagliga grej!
Han fick till och med se ett svenskt roadkill! (sicken lyllo)
Jasi, platta renar är ju allt bra coola dom.

I veckan är det inte så mycket nytt på G, jag håller just nu på att storstäda rummet. Det är som ganska givet när jag ska få ett kort besök av karln imorgon.
Ibland undra jag om domhär rummen odla sitt eget damm?
Back 2 work! Pew pew!



Kommentarer
Postat av: anynom (aka kelli)

du är snygg!!! :$

2010-03-16 @ 20:21:57
URL: http://kellie.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0