Nu får det vara nog


Har du nånsin fått känslan av att ju mer du plugga, desto dummare blir du?
Så känner jag iaf nu! Imorgon har jag svenska prov, vi har fått instuderingsfrågor och allt sånt tjafs, men det är fanimej omöjligt för mig att få till svaren på frågorna. Antingen så är svaren olika beroende på vars man läser, eller så blandar jag helt enkelt bara ihop allt.
Huvvaligen, men nu har jag fått nog!

Förkylningen gräver sig djupare in i hjärnan, jag fasar för dom gånger jag tvingas snyta mig, eftersom jag fått nå slags lock för öronen. Så varje gång jag snyter mig tjongar det som till i dedär locket, och jag blir yr utta h-vete!
Som sagt, det känns som en ofrivillig gratisfylla.

Usch så förtvivlat, jag vill bara ha lov... så underbart det skulle vara.
Jag LÄNGTAR!!

... äh, nu har jag gnällt färdigt. Kanske ska sluta dampa loss på bloggen varje gång jag är tjurig, haha.
Nu ska jag ta en kopp varmt vatten och sen är det dags för sängen!
Puss & kram

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0