Slappy new week

Huja vad tiden går fort!
Det känns nästan kvävande när man inser hur lite man egentligen hinner med, alltså.. Huur?
Jag har iaf haft en grymt go helg, som sagt gatt ju karln jobba två dagar av tre, men man får se det på den ljusa sidan. Vi fick ju träffas litegrann iaf :) Plus att nu är det ju inte långt kvar till lovet så jag har inte mycket orsak till att gnälla, haha.
Idag har jag iaf haft redovisning, det gick totaaalt pannkaka!
Jag har typ visat världen ett nytt sätt att suga på. Att suga humper-dumper-gega-mega-svulster-hucklermärry-SCHWAIN MYCKE!! Så på det viset var ju detta en historisk dag.

Jag funderar för övrigt på att investera i en ny liten kamera, min gamla blev ju slaktad för ett tag sedan. Så nu letar jag för fulla muggar! Dock är det aningen omöjligt att hitta en vettig + billig kamera.
<  - Än så länge ligger rösten min på dennadär
Huja, jag och min beslutsångest!
Dags att skaffa lite stake! .. Ska in till stan och kika runt om jag hitta nån kamera. Finns det inget bättre och billigare än den så smäller jag väl till.
Nu ska jag knyckla ner mig med lite plugg och en morot i sängen.
Puss

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0