Två dagar till friheten


Hell yeah, bara torsdag och fredag kvar!
Sen är det L O V !
Ärligt talat har jag medvetet sparat lite plugg som jag ska sitta och göra under lovet, då kan jag underhålla mig i Malånäs och fuska till mig lite extra slappis under skoltid. Win win! ... Det återstår väl dock att se hur bra det kommer att funka, haha.

Jag står lite i valet och kvalet om hur jag ska spendera lovet, tydligen är det tex marknan i Lycksele nu i helgen. Självklart vill jag ju dit, men jag har inte fixat nån sovplats än så då får jag väl sova i ett skåp på busstation :) haha.
Ämen, vi får väl se vad som händer.
Skulle även kännas bra att fara till Malånäs så snabbt som möjligt så jag kan umgås med lilla mor litegranna.

Åååååh ja justja, nu sörjer hela internatet!
PsykoPatrik har bestämt sig för att flytta in till stan snart!
Nu kommer dehär stället att dö ut totalt :P .. prutt
Vem ska nu skutta runt och visa pungen för alla oskyldiga flickor?

Och Jossan är på antagning i Ö-vik, så vi sitter alla och håller tummarna för henne :)
Nu händer det grejer!!
Oops, måste plugga. Prov imorgon! Tjeeeenis!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0