Underbart ugly



På onsdagar jag har en lektion som heter skapande, alltså vuxen-dagis!
Igår fick vi möjlighet att skapa vårt eget konstverk där, jag gick ganska snabbt på en gammal idé som jag haft. Limma fast en bild på en tavla och måla runtom helt enkelt. Därav uppkom bilderna här överom.
Jossan fick leka fotograf och jag fotomodell, smidig som en 200kg tung bebis hög på jästa nudlar. OCH till råga på allt var Lars så pass fräck att han stod bakom ett hörn och filma när vi höll på och fota.. Det kan OMÖJLIGT ha blive nån så värst smickrande film!
Men jag tror ändå det blev riktigt bra! Det är bilden längst upp som ska få den stora äran att bli konstad.

Idag har jag haft en underbart lugn dag, Fredrik kom hit igår och åkte igen för nån timma sen nu.
Så nu känner jag mig inte alls så stressad som jag gjorde i förrgår :) Tur han om nån kan ha den lugnande effekten på mig! Haha.

Men nu måste jag då sätta mig och läsa Therese Raquin, en skitgammal bok om snusk, psykopati och ännu mer snusk! .. Jag som trodde att snusk var förbjudet förr i tiden!
Have a nice kwell allihopen, HUTT!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0