VM helgen i stora drag


Okej, för er som missade VM kan jag sammanfatta det lite snabbt.

- Några vildvuxna nakna rumpor gick lösa, både morgon och kväll
- Antagligen vet inte NÅN vem som vann tävlingen, eftersom alla var så upptagna med att äta korv och stirra ner i ölglaset.
- Vädret var väl inte så fördelaktigt, om man inte var en pingvin eller hade fått i sig (tillräckligt) många öl!
- I Norrfogs vindskydd var det nog mer som en släkt träff än som en jobb grej

På kvällen gick det vilt till!
- Om man kände sig lite ensam kunde man bara gå till närmaste snödriva och plocka upp valfri människa att umgås med. (Dock är kanske inte avsmullna människor så bra sällskap)
- Skinkorna vinade i vinden, pappor och deras bruttor, bara glada miner!
- Folk spydde på sina snöslungor
- Baren rånade folk så gott dom kunde
- Olika verbala utvik eller helt enkelt korkade uttalanden sprutade som sperma i luften

Ja, det var väl det viktigaste?
Jag kan iaf vara lycklig att jag inte förlorat hela min månadspeng till limousinen eller andra extremt meningsfulla saker. Iofs skulle jag inte ha fått åka så värst långt med den lilla slant som jag har i penga pungen, haha.
Nä, då återstår det bara att fråga.. Gills det som misshandel när man knuffa en sovande människa ur sängen kl 6 på morgonen?
PEW!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0