Aldrig .. dricka.. igen


Jag säger bara he..rre..gud! Vad hände igår egentligen?
Jag och Fredrik for på fest med hans kompisar, jag var som vanligt kaxig på drickan och drack sprit.. Huvva, icket världshistoriens smartaste drag om jag får säga det själv!
Det resulterade i totalt hjärnsläpp, jag blev som en levande fejsfontän direkt vi kom hem.
Blir lite lätt störd på mig själv att det blev så eftersom jag aldrig nånsin spytt på fyllan tidigare. Men jag har väl festa så himla lite i år att jag glömt bort hur man gör :) haha.
Fredrik har då vare en riktig hjälte idag och tage hand om mig när jag legat och funderat på olika sätt att amputera magen. Han har behandla mig som en liten prinsessa så det blev trots allt inte en så plågsam dag :)

Nu håll det å va dags att sova, jag är totalt slutkörd!
Hoppas alla fått ha en fin ledig torsdag :) Kram kram!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0