Blod, svett och dårar


Nu jämarns har tanten vare effektiv!
Har sutte och gjort Historia i nån timma nu, plus att det har blive endel planering, telefonsnackande och diverse petande fram och tillbaka.
Jag måste bara göra psykologi och städa så kan jag vara stolt över denna helgen sen :)

Inne på stora staden ska det vara födelsedagskalas ikväll, sångfågeln Malin är det som har fyllt gammtant. Dock verkar det skita sig om skjuts för mig, så jag får fira via telepati.
Det är verkligen sketet att man ska vara så förbannat isolerad här ute!
Plus att jag är så galet less på att vara den som alltid måste be allt och alla om skjuts och hjälp åt höger och vänster, så jag sitter ärligt talat hellre hemma än att tvingas gnälla till mig skjuts igen.
MEN!
Nu är det inte länge kvar tills fetfesten i Lse går av stapeln, jag längtar så vedervärdigt tills dess. Inte nödvändigtvis för att jag vill supa skallen av mig, njae :) Det är det att jag inte fått träffa folket i Lse så mycke detta året. Tro seriöst det bara ha blive 3-4 resor!
Usch... nu skämms jag! Men förhoppningsvis får man väl ta igen förlorad tid i sommar.
Nu ska jag återgå till telefonen. Hejs svejs horsefejs!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0