Change


Jag gjorde ett desperat försök att skaffa ny header på bloggen, dock blev den väl inte så galet fager. Jag har aldrig vare nån vidare duktig data knutte, och jag kommer aldrig bli det heller! Haha

Idag har jag iaf haft två lektioner, en svenska lektion med psykisk tortyr och en skapande lektion (lekstuga) där jag lagade mina jeans leggings. Skolan hade några skitstygga tygfjuttar från typ 80-talet som blev extremt användbara!
Så nu har jag alltså ett helt nytt par brallor :) haha. Man är inte dum ALLA gånger!
Imorgon har jag bara psykologi, sen ska jag he mig ner på stora staden på jakt efter skor.
Även om jag så gärna skulle vilja så kan jag nog inte skutta runt i uggsen, jag lärde mig i Bajselona att dom inte gör sig så bra i värmen! ... belive me. Som att ha satt fötterna i ett hål fyllt med kloakdränkta bävrar!

Ja herregud, det har inte riktigt gått in i min skalle att skolan snart är slut.
Vad ska jag ta mig till utan Strömbäckarna?
Jävla hypermuppar, ni har våldtage mitt sinne och sexmördat min stackars navel.
Men jag tycker om er ändå.

Hörrehuj

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0