Dagens "outfit"



Gud vad jag känner mig löjlig bara som skriver ordet "outfit", haha.
Men jag har lite att göra och nöden har ingen lag, så jag passar på att leka lite. Det är mest bara frillan jag är som nöjd med. Krullig som ett monster från 80-talet!
Efter en ytterst plågsam natt så har nu äntligen dagen återvänt, fyballa vad jag är slö!
Börjar inte förrns halv 11 idag, och jag vakna 6. Thats just wrong...
Hur som haver väntar nu en dag med lite redovisning, myspys och .. ja, kaffe förhoppningsvis.

Imorgon ska jag få fara på ansiktsbehandling! :) Fick ett presentkort på the body shop av Fredrik i julas, så nu ska jag äntligen få avnjuta den. Har gått och spara på den för att det känns för lyxigt för att användas på en vanlig dag, men vafan. Nu är det ju sista veckan på skolan, det är väl inte så vanligt?
Lyx lyx lyx! Min gubbe skämmer bort mig :) ... men inte fan får jag då nån grötkorv!
Höhöhöhöhö

Dags att ragga kaffe, puss & kram! :)

Kanske jag borde börja satsa på den frillan istället? ;)


Kommentarer
Postat av: Stoorn

Har du inte glömt att jag är gravt överviktig och klarar mest troligt inte av att klämma mej in i dina paltor även om du tvingar mej...?

2010-05-31 @ 12:57:33
URL: http://mirjame.blogg.se/?tmp=31125334

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0