DAMN it's hot!


Vars i hela flatters kommer all denna hetta ifrån?
Det är ju helt sanslöst vad flamberad man blir om dagarna. Idag gatt jag gå hem på en rast och byta om för att jag blev så snuskig, det är dagar som denna man är tacksam att man bor nära skolan :) haha.
Det har iaf vare en bra dag, Malin spelade på morgonsamlingen och jag filmade detta. Så jag kommer lägga upp några av låtarna här på bloggen senare.
På lekstugan fick jag chans att leka sömmerska ännu en gång, dock bevisade jag för mig själv att jag inte är duglig till att sy. Jag sabbade nämligen brallorna totalt. Så nu ska jag väl försöka svälja skammen och hoppas på att glömt bort det till imorgon.

Nu ska jag äta middag!
Smaskensfillibajs

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0