Flätter runt som ett flubber


För nån timma sen fick jag ett sms från syster Mirjam, uppebarligen är hon plus familj på väg mot stora stygga Umeå med husbilen. De skulle kunna ta med ett flyttlass åt mig så jag håller på att packa för fulla muggar nu.
Herrejävlar vad mycke skrot jag har!!
Det är som klurigt att lista ut vad jag beshöver och inte, men vafan, det är ju bara en vecka.
Idag är det som sagt bara föreläsning på skolan, egentligen skulle jag dit för att göra Jossan sällskap, men så sket hon i det, och då såg jag ingen riktig mening med att gå dit :) haha. Så jag har spenderat dagen åt att titta på permobil rally på gården och försökt leka pussel med min stortå (den blev ju brutalt mördad på dansgolvet i lördags)
Njäsi, nu har jag tage en tillräckligt lång rast!
Åter till arbetet!





Oh förresten, jag var ju och fixade håret hos syster i tisdags.
Här har vi resultatet :)
Hon färgade in dedär fejkhåret och tonade mitt riktiga, det hade blive gaaaanska grönt efter Bajselona resan.
Det är så himla underbart att ha en syster som bor så nära som kan hjälpa en med sånthär, för jag är verkligen totalt airbag i den delen av skallen som ska kunna luska ut vad som är fint i håret, hur man ska blanda färg osv.
Dom gånger jag gjort det själv har det väl sällan resulterat i nånting lyckat.

... plus att vi alla minns väl hur det slutade när jag skulle klippa en viss Nils en gång i tiden!
Munkfrilla funkar inte på alla.
Nono












Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

söt bild :)

2010-05-28 @ 14:45:10
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: A

Är en god vän till Sannas familj och läste din kommentar hos prinssesansannas blogg. Ville bara kommentera en sak du skrev...tyvärr så har "denna varelse" gjort dessa saker mot flera kvinnor/tjejer o har även suttit i fängelse i 6 månader för detta....MEN denna gång, som i många fall, finns inga bevis... så han kommer göra om det igen o igen =(

2010-05-28 @ 18:42:19

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0