Förbenade fötter!


Dendär jakten på skorna gick väl inte som väntat idag.
Jag som inbillat mig att det skulle vara enkelt att hitta ett par simpla puma på stan i Umeå, det finns ju ändå 200 butiker! Men sko-gudarna ville annat och jag fick åka hem utan nya dojjs idag.
Dock lyckades jag hitta nå liknande skor på outet på La Redutten, så om en vecka får vi se hur lyckad den beställningen var! Haha.
Jag har då redan identifierat ett misslyckat köp jag gjort idag så jag ska nog in på stan imorgon och lämna tillbaka det.

Nu på kvällen har vi vare ute och spela Baceball, utan någon som helst kämparglöd eller laganda lyckades vi suga skiten ur sugandet! Haha, snudd på inspirerande hur kass man kan vara :) Men skoj var det! Synd bara att det skulle vara så hurkbullens kallt ute och att jag hade plugg kvar att göra.
Nu ska jag försöka trigga mina pluggarsinnen med lite morot och sedan är det självklart sängen som gäller!

Tut!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Iih :D

Inse hur mkt ja längta tills vårat majkalas!..

Ha nån prata om vi ska köpa nå till tina o Carro :O

2010-05-06 @ 22:28:06
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0