Fräkniga Fredag


Dagar som denna borde mer eller mindre gå rakt till historieböckerna!
Det har vare lustigt från början till slut :)
Till exempel, första lektionen blev väl aningen speciell. Av nån mystisk anledning var det BARA jag och Dan som var på den, så vi två fick ha en hel NK lektion för oss själva, haha. Men det var spännande :) Vi fick testa blodtrycket och ta reda på vilken blodgrupp man har, jag har tydligen A, Rh+. Den du!
Jag fick testet inplastat och allt, awsome!

Efter skolan åkte jag och Jossan in på stan och drulla runt lite, Jossan fick känna på lyckan och vann 25 kr på triss! AAAWSOME!!! Så när jag satt på bussen på väg hem fick jag ett sms från ett okänt nr, det var Bela som bjöd in till Mary Kay party! .. då kan man ju undra vad det är. Amen, typ som Oriflame. Emelie från teckenspråk har börjat sälja deras produkter så vi fick testa på endel.
Riktigt skoj faktiskt :) Så nu sitter jag här och känner mig fin och fräch.
Eller rättare sagt... AAAAAWSOME!

Nu ska jag sluta vara överdramatisk och betala en räkning istället, plikten kallar!
Over and out.

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0