Fuuuuuuuck!!


Jag är tydligen inte skapt för att gå skola, det driver mig till vansinne!
Igår kväll fick jag ett mail från en lärare, hon fråga efter ett arbete som jag skulle ha mailat in för 2-3 veckor sedan.. Problemet är bara att jag HAR mailat in skiten, men av nån anledning kom det inte fram och tydligen har jag rensat bort filen från datorn.
Man kan lugnt säga att jag är förtivlad...

Dock hanterade jag detta nederlag som den mogna människa jag är, jag blev förbannad och gick iväg och köpte en Ben & Jerry.

Idag bär det nog av mot Umeå iaf, jag ska bara mobba Fredrik lite först.
Tro han är ganska bakis :) Muhaha.
Over and out

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0