Gymnastik för skrattgroparna


Jag har just vare på vår sista Café Strömbäck, där har har jag utsatt ungefär hela mig för såndär underbar tortyr som man bara kan råka ut för på ett sånt ställe som Strömbäck!
Jag känner redan nu att kinderna och magen är redigt mör efter allt skratt och skrik, haha.
Det var ju som så att jag och Stefan bjöd på tårta, så skulle vi bara sitta och umgås en stund med alla på internatet. Tyvärr var det väl långt ifrån alla som kom för att umgås, men herrejävlar, vi kunde underhålla varandra så gott ändå!
Ena barnsliga leken efter den andra, men det måste ju ha vare på slutet som det flippa på riktigt.
Jag vågar inte går in på detaljer eftersom jag inte vill riskera att nån klättrar in genom mitt fönster inatt för att slå ihjäl mig med en kladdkaka, men skoj var det!
Imorgon är det "så gott som helg", vi har bara nån löjlig föreläsning, tro jag ska skippa den och spendera dagen åt att sticka en kofta av mitt navel ludd.
Nu har jag då införskaffat några kartonger och sopsäckar, då det är bara att börja packa inför flytten!

Kapeeeeew!

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0