HAHAHAHA!!!!!!!


Dehär måste vara det DUMMASTE skräpmail jag nånsin fått!!!
Vem fan är det som sitter och skriver ihop sånthär? :P

"Jag kontaktar dig på uppdrag av vår avlidne klient, en medborgare i ditt land och de investeringar som han gjort med våra investeringsbank.

Den 15 juli 2001 deponerats vår klient som var ett guld och råolja handlare summan av fyra miljoner amerikanska dollar under en portföljförvaltning av våra investmentbanken i 4 år och deponering förföll den 15 i juli 2005 med över 98% tillväxt som uppgår till totalt sju miljoner Nine Hundred och tjugo tusen amerikanska dollar. Detta medel har sedan mognat och förlängningen av skulder om de medel som har löpt ut

Vår kund dog i december 2005 vid en ålder av 81 vid den tiden var han slutföra skilsmässa förfaranden av hans fyra decennium långa äktenskap. Vår kund inte ange sin närmaste anhöriga eller förmånstagare till hans enorma egendom eftersom han var en föräldralös och har inga barn och alla ansträngningar att finna sin närmaste familj har misslyckats.

Det främsta skälet att kontakta dig är att du ska stå i som en efterträdare eller en anhörig till den stora gården av vår avlidne klient. Jag garanterar dig att detta skulle ske enligt en legitim ordning om jag kan få ert samarbete och absolut sekretess.

Om du befinner dig kan arbeta med mig om detta, komma tillbaka med mig för ytterligare information om hur man ska gå med: Ditt fullständiga namn och adress, din plats och födelsedatum, ditt privata telefonnummer och yrke: [email protected] Vänligen om du inte är intresserad av detta förslag vänligen ta bort denna post och jag kommer inte kontakta dig igen på grund av den känsliga karaktären på denna process.

Väntar du snabbt svar.

F. Delaine
"

Hahahaha, alltså hur dum tror dom att man är? :P

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0