I like big booty bitches


Nån som reagera på rubriken?
M-hmm, jag har gått och sjunge på den rutten hela dagen! Tro det var igår som jag såg ett filmklipp på FB som en X-klasskompis lagt upp. DAMN vad den är svår att bli av med!
"Bi - bi - big booty bitches, WOO!"
Höö, idiot

Jag kan stolt säga att jag fått ha en riktigt skön söndag, en lång promenad på en timma plus endel family guy och plugg.
Yeah, jag är stolt! Dock skulle jag kanske ha tage en dusch, haha. Luktar ungefär som en gammal stekt räka.

Så måste jag väl outa resultatet från högskoleprovet, tog för givet att jag skulle få 0,9. Men jag måste väl ha räknat fel när jag rätta.. fick 0,8. GUD vad det känns ruttet! Iofs är det inte mycket, men jag får ändå lust att vrida skallen av mig själv som straff.
Det känns bara mer och mer nervöst inför hösten, jag har ju verkligen noll aning om vad som väntar. Det enda jag vet är att jag får ta Jossans lägenhet om jag hamnar i Umeå. (och jag RÄKNAR med att hamna här!)
Huuga, tiden går för fort för att jag ska hinna med..

.. hur fan gick det till att  jag blev så uppstressad helt plötsligt? Haha. Nä huvva, lika bra att göra det bästa av situationen, och längta till på onsdag :)
Tjenis!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0