Inför sista Café Strömbäck



Som alla kanske känner till nu så brukar vi ha nånting som heter Café Strömbäck på torsdags kvällar, då bjuds det på fika eller nånting annat knaprigt och vi bara sitter och umgås.
För nån månad sen hade vi tårtbakar tävling och jag bjöd på moders chokladtårta, tydligen blev det då inte helt värdelöst!
En lärare kom fram till mig idag och bad att jag skulle baka två sånna tårtor till på torsdag, och så ska jag få pengar tillbaka för de ingredienser jag köpt.
LÄTT att jag göre!
Så nu sitter jag och klurar på vad som ska inhandlas.

Ikväll åker jag då in åt Umeå stad och ska vållgästa syster på salongen, hon ska hjälpa mig färga till fejkhåret. Känns som att det är lika bra att göra nånting av det istället för att det bara ska ligga och skräpa.
Plus att man får chans att umgås med Märtha :) Snart blir det ju sommar och då ska jag nog inte till Umeå på ganska lång tid.
Shit, det är verkligen inte mycke tid kvar nu.
Så himla svårt att förstå! Jag vill inte!
Jag kommer verkligen sakna alla här borta.

Nu ska jag skutta på Naturkunskap och ta mitt straff!
Tjingelling



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0