It´s a great day


Det MÄRKS verkligen att folk håll å ha vårkänslor i kroppen!
Vissa dagar är det nästan komiskt att vara på skolan, killarna springer runt och nyper och sliter i varandra, och tjejerna sitter och diskuterar vilka kläder de ska köpa till sommaren. Aa, det är fanimej vårkänslor det!

Efter skoldagens slut tog jag tag i mitt liv och.. bakade muffins, ack vilket terapi göra det är! :)
Så nu har jag ett gäng saftiga kladdmuffar i kylen som bara väntar på att få bli uppätna.
Dock lär de få vänta i kylen till imorgon, nu har jag nämligen bara ett starkt sug efter att få sova.
Senaste timman har spenderats på fotbollsplan där halva internatet spelat brännboll, feg som man är lektte jag bara tidtagarur :) Haha. Hade inge vidare starkt sug för att vara mör imorgon, men eftersom det blev ganska kallt så lär jag väl vara förkyld istället :P
Men jag har haft en kul kväll!
Det är tider som dessa man kommer minnas om 80 år när man sitter på ålderdomshemmet och har hjärnan i en gladburk.

Nu ska jag hoppa in i duschen och få liv i fötterna, tjenis penis!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0