Jådu Beda!


Hällewittese vilken kul helg jag har haft! :)
Som sagt sov jag ju hos Tina hela tiden, superduper mysigt. Vi busa runt i hennes nya lilla rallymobil, baka tårta och fippla runt som nå yra höns. Nice! :) Så i lördags grilla vi med Isabelle och Johan före festen på lugnet.
Isabelle sög på min korv, och det finns bildbevis!
Hur som haver,  väl på lugnet drog festen igång ganska snabbt och folket blev lämpligt fulla och iq-befriade. Så drog några av oss på horan, jag skaka verkligen arslet av mig! Plus att jag fick mina fötter spetsade på dansgolvet av nån överförfriskad fjortis på styltor. Det borde fan vara olagligt att dansa i sånnadär klackar som man inte kan kontrollera! Hu!

Nu är jag iaf hos syster Märtha och väntar på att få sova, börjar känna mig riktigt seg.
Det är fan ett under att man ens kan stå upp idag, haha.
Natti natt kissekatt :)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0