Juddan & Moroten

 

Här sitter man alltså igen, men datorn som enda tillhygge för att dräpa lite tid.

Jag ska bara skriva en liten dikt till svenskan imorgon sen får jag sussa sött igen. Efter att ha vare så effektiv som jag har vare idag så tycker jag att det kan vara lite tillåtet med morot och surfande såhär på kvällskvisten.

Så, vad är nyheterna? ... Öhm.. Jag som har ett så spännande liv!

JO! Jag har fyllt i dendär jävla blanketten åt statistiska centralbyrån nu, är så less på deras påminnelser. Dock kan man ju inte låta bli att vara liiite jävlig när man fyller i såntdär.

Dom ställer alltid 200 frågor som är ungefär likadana, så efter att ha fyllt i att jag studerar 50 ggr så skulle jag slutligen fylla i vad jag senast jobbade med. Jag skrev dit "Bajsproducent".

Well, they asked for it!

 

Jag fick iaf en glad överraskning idag då en lärare påminde mig om att det är kristihimmelfärds nästa vecka! Så då får jag långhelg! :D Gissa vars jag kommer fara! Haha. Det sitter aldrig fel med lite extra Fredrik-time.

 

Ah, justja. Jag får ju inte glömma bort att skriva upp dagens Patrik citat.

"Pungen är ju inget snuskigt, det hör inte till organet. Snoppen är snoppen!"

Ellerrrrrrr? PungVisarPatrik!

 

Dags för diktande och dusch, puss och hej tjocka tjej!

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0