Just nu ligger tanten i en blå soffa i lil...

bild0456 (MMS)

Just nu ligger tanten i en blå soffa i lilla lycksele, jag sover hos Tina :) Det har vare en härlig dag, vi har inhandlat grejer inför morgondagen och fula runt på stan. Hejdlöst vad skoj det är att vara tillbaka hit! Dock sörjer jag lite att min Malå Jossan inte är här nu, hade vare så skoj att få träffa hon och lukas. Men men, imorgon är en ny dag! Då ska vi dricka bort våra synder och bjuda på tårta :) Nu ska jag iaf sova. Puss och kram! (obs, fredrik. Ring mig gärna före 4 imorgon, vill inte riskera att väcka dig och det går ju inte skicka sms. Haha )


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0