Kärlek på svenska


Det känns som att denhär sista veckan kommer vara aningen flummig.
Till exempel, svenska lektionen handla om .. kärlek.
Först fick vi läsa nå mer eller mindre upplyftande dikter, sen skulle alla i klassen skriva ner sin favorit låt (som har med kärlek att göra) på en lapp och lägga i en låda, så spela vi upp några av låtarna på lektionen. 
Jag iddes aldrig skriva upp nån låt, men jag satt hela tiden och tänkte på denna låten.
Den har lyckats peppa mig sen jag var 18, och jag blir galet nog aldrig less den! På den tiden lyssnade man iofs på den för att man egentligen ville bli av med den dåvarande pojkvännen, nu lyssnar jag bara på den för att den helt enkelt gör mig på gott humör :) Kanske för att den påminner om att önskan tillslut gick i uppfyllelse.
PEPP!

Tacka gudarna att man inte är 18 längre!  :)

 


Kommentarer
Postat av: Bloggar24.

bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden! Vår tanke är att små som stora bloggare ska få synas och höras hos oss! / Bloggar24

2010-05-31 @ 15:09:19
URL: http://bloggar24.wordpress.com

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0