Lever i svarta sopsäckar


Om ni bara visste vilket totalt kaos jag lever i idag!
Jag har 4 stora svarta sopsäckar, 4 kartonger och endel tjafs som ligger huller om buller. Så kan jag inte låta bli att undra.. Vars fan fick jag plats med allt?? Jag tyckte ju ändå inte att jag hade så mycke grejer här, men uppenbarligen så har jag en magisk förmåga att pula in saker i skåp och vrår.
Det var en ganska udda upplevelse att packa ur garderoben tex, det var som att hur mycke jag än slet ut så tog det aldrig slut! Har en magiker fifflat med min garderob eller?

Päronen befinner sig iaf inne i Umeå stad just nu, dom raggar runt med husbilen. Så ska dom ta med mina grejer imorgon när dom åker hem. Så jag ska försöka klara mig med så lite grejer som möjligt i veckan, eftersom jag antagligen ska ta bussen med den packningen sen.
Så det är väl inte själva packandet i sig som är svårt! Det som är svårt är att lista ut vilka saker jag behöver i veckan! Hua, jag är så barnsligt bekväm av mig.. men jag vill ju inte bära allt på en buss på fredag.
DAGENS I-LANDS PROBLEEEEM!!!

Näsi, nu ska jag återgå till mina sopsäckar.
Puss och kram :)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0