Mind on Makeup

 

I söndags investerade jag i en ny mascara (eller ja, det var rättare sagt Fredrik som investerade)

Jag är en sån tjomme som brukar hålla mig till det jag vet funkar och testar sällan nya saker om det inte är ytterst nödvändigt, men nu testade jag iaf denhär nymodigheten från Maybelline. Jag blev faktiskt glatt överraskad! Grymt bra mascara dennahära, huja.

Så om jag nu skulle ta mig friheten att leka kunnig sminkfreak så skulle jag nästan kunna rekommendera denna till alla andra utseendefixerade gammfjortisar. Plus att den är lite billigare på Åhlens nu, så det kan väl till och med vara nånting för snåljåpen! 109 kr

 

 



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0