Nån klyftig rubrik


Hur FAN kan det gå till att tiden går så himla fort?!
Imorgon är det EXAKT en månad kvar tills skolan slutar, och jag känner mig inte smartare för fem öre! Hur ska detta sluta? Dårhuset here i come!

Helgen spenderade jag alltså i både Malå och Skeå.
I Malå hade vi kalas för mor och far på lördagen, 12 tårtor, 200 liter kaffe och en hel drös med släkt och sånt. DET är vad jag kallar kalas! Så skjutsade Mört och Jimmy mig till Skeå på kvällen, det känns så galet lyxigt att få åka bil så mycket :)
Hos Fredrik har man däremot inte gjort många knop, och det är precis så det ska vara! Lite tacos, lite tecknad film om dakar och lite sushi senare.. så var helgen hux flux slut. Ack och ve!
Hur kommer det sig att tiden går så himla fort??? .. det verkar vara ett återkommande problem för mig, hmm. Kanske det håller på att vara dags för mig att skaffa botox och rollator då?
Det är som svårt att avgöra allt nuförtiden.

Tagga inför den 22a! TOJOHO!

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0