Nu sitter jag i bilen på väg till skeå...

Nu sitter jag i bilen på väg till skeå, märtha och jimmy var så snälla å skjutsa mig. Det är sjukt trist väder här och föret är väl inte det ultimata, så man kan inte låta bli att längta tillbaka till barcelona lite, haha. Men mest av allt längtar jag till fredrik, nu har det gått på tok för lång tid sen vi sågs sist! Hua, helgerna är för korta! Men nu ska jag se till att njuta riktigt ordentligt denna helg, och kanske till och med ta lite sovmorgon! Woho! Jag kan då meddela att valborgs inte var mycke att skryta över, jag var hemma i malånäs och städade hela kvällen. Så ingen baksmälla för mig idag inte, vet inte riktigt om det är bra eller dåligt :P Men då kunde vi iaf fira fader idag. Det blev typ hela släkten som kom för att fira, plus några till. Trots alla dessa människor tog inte de 12 tårtorna slut! .. Seriöst, min familj har en sjuklig relation till tårta och kalas. KAKA!!! Hej :)


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0