Nu ska vi diskutera


Jag blir alldeles snurrig av vissa människor ibland!
Otrohet åt höger och vänster, det är en av dom saker jag inte riktigt kan förstå mig på.
Nyss läste jag på en blogg om en tjej som inte ville "låta" sin kille fara på festival för att hon var rädd för att han skulle vara otrogen. So what? Om nu snubben är så korkad att han är otrogen är det ju bara han som gjort bort sig, han lär ju antagligen förlora sin tjej. Och tjejen har ju bara tur som slipper undan ett svin, för antagligen kan han ju inte vare riktigt klok i bollen om han ens kunnat tänka tanken att knulla runt.
Det är väl långt ifrån en hemlighet att jag vare i denhär karusellen en gång i tiden, och nu säger jag bara tack goode guuuud att han var otrogen! Annars hade jag nog aldrig fattat vilken skit han egentligen var.
Jag menar, om man nu verkligen bryr sig om nån skulle man inte göra något så lågt att som att vara otrogen, eller iaf inte ljuga sig grön av det! Det är nog ingen här som skulle kunna tänka sig att älska någon som är en lögnare eller ett svin, så om det nu skulle visa sig att snubben nuppat runt .. jaa, inte är det väl så svårt att lista ut vad man ska göra då? För han har ju antagligen vare ett svin hela tiden, du har bara vare för blind för att se det.
Efter uppbrottet skulle man alltså inte sörja förlusten av den killen, utom förlusten av den man trodde att han var. Vem vill vara tillsammans med en jävla saga hela livet?
Om det nu är så att nån är otrogen så är det väl ett ganska kraftigt tecken på att förhållandet inte funkar?
Nejdu, folk och fä. Inte är det väl så svårt?
Kan man inte bara ta sig ifrån alla dessa destruktiva förhållanden och istället hitta något man kan njuta av? Visst, det är kanske inte enkelt att hitta "the one", men man behöver inte ge upp och nöja sig med första bästa för den sakens skull.
.. kanske borde tillägga att det kan även vara tjejen som nuppa runt också, haha. Så tjejer kan också vara svin! Men det är väl heller ingen nyhet :P Tro det eller ej så finns det även fina karlar, dom gömmer sig bara jävligt väl.
Amen seriöst folk, varför ska man göra det svårt när man kan göra det enkelt?

Så för att sammanfatta min åsikt till dendär bloggtjejen:
Karln hennes är en människa med egen åsikt och vilja, man kan inte förbjuda en vuxen människa från att fara på tex festival bara för att man är rädd för att han ska vara otrogen. OM det då skulle vara så att han skulle vara otrogen så kan man ju fråga sig, exakt VAD vann han på det?
Antagligen nada, han har nog bara kvaddat sitt förhållande och får helt enkelt skylla sig själv.
Tjejen borde bara vara glad att sanningen kom fram, för om ett förhållande inte fungerade såhär tidigt skulle det nog inte funka senare heller.

Elleeerrrr?

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0