Snart händer det


Det är så himla svårt att förstå att det redan gått ett år sedan skolan startade, DÅ tyckte man ju att ett år var groteskt lång tid, men nu känns det som att den blev alltför kort!
Jag har lärt känns många lustiga människor här borta, den ena värre än den andra, och uj vad man kommer sakna alla! Men mest av alla kommer jag nog sakna Jossan och Patrik. Små tomtar som er finner man inte var som helst :)
Jossan - Vi blev goda vänner nästan redan dag ett. Det är så skönt att kunna hitta nån tjej som dig, nån som är lika lättroad och full i fan som mig. Jag kommer sakna våra idiotiska diskussioner om navel ludd och våra mysiga stros på stan.
Patrik - Jaa, vad ska man säga om denhär pungvisande busen? Man kan då lugnt säga att det inte finns nån annan som du i världen, tur är väl det för annars skulle nog världen gå under :P Du är en såndär varm tjomme som alltid kan få en på gott humör, är inte rädd för att gå mot strömmen och är alltid så underbart ärlig.
Sommaren kommer kännas ganska trist utan dessa två!



Dock får jag ju istället spendera sommaren med denna söta lilla tös, uppenbarligen har hon samma kärlek för kladdkaksmet som mig, kan det bli så mycket bättre? :)
Bara 6 dagar kvar nu, oj oj oj! Vad tiden går fort!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0