Swell Karmarell!


Håll det inte på att vara dags för mig att bli yngre snart?
Jag har de senaste dagarna satsa stenhårt på dedär med att få igång kroppen, jag har tage ca en halvtimmas promenix både morgon och kväll, ja åsså jogga jag endel också. Synd bara att det ska vara så svårt att få igång fläsket på morgon! Jag har nämligen lyckats försova mig tre dagar av tre denna veckan, haha.
Men skam den som ger sig! :)


Till helgen ska jag iaf till Lycksele och svinga mina lurviga, det blir supersize födelsedagskalas plus endel kära återseenden :) Vissa tomtar har jag ju inte träffat på snart ett år, så man kan väl lugnt påstå att jag är sugen på att ta mig iväg!
Jag åker hur som haver på fredag, sen får man väl se vad som händer.
Jag lämnar mitt öde i spritflaskans händer! .... (eller nja.. kanske konsum ölens händer)
Det känns som att jag borde lära mig av mina misstag och INTE fritera hjärnan i vodka denna helgen, men det är bara en tanke än så länge!
Nu ska jag fylla i några papper inför morgondagens skola, sedan gräva ner arslet i sängen.
Bekös im vört it!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0