Tråkellitråkigt


Jag sitter hemma hos Fredrik och räknar fräknarna, extremistiskt spännande!
Jag tvinga iväg han på fest så jag skulle kunna plugga, dock var det kanske inte så genomtänkt eftersom jag blev så gott som klar efter 45 min. Vad har jag nu tänkt göra av resten av kvällen? :) hahaha.
Jag har iaf roat min med Fredriks cam ett tag, den är myyycke mer hightec än min!
Tycker lixom att jag blev skitfin

 

Bildbevis på att jag HAR en tvillingsyster!
... (ärligt talat, jag är medveten om att jag antagligen är den enda som finner detta underhållande, so kill me!)
Jag ska he mig ut och vandra en sväng nu innan solen försvinner helt, det vore ju bara synd att gå miste om denna underbara nyvunna värme :)
Ha en gosig kwell! Bolli bolli!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0