Ut med det gamla och in med.. vettet?


Idag smäller det alltså! Om nån timma kommer päronen och hämtar alla mina sopsäckar. Jag ser mig runt i rummet och känner.. fyfaaan vilket glamouröst liv jag lever! En bananlåda till med sängkläder och jag skulle fan kunna kalla mig själv för prinsessa!
Hur som haver, jag måste börja lägga på ett kol. Vakna typ nyss när Fredrik ringde och var vilse i skogen (umeå), tur som fehunn att han väckte mig, annars hade jag väl utan tvekan sove bort hela dagen.
Hua, men jag måste vakna innan jag orkar packa klart :P
Förhoppningsvis ska väl dagen flyta på lagomt smärtfritt, jag ska tvinga fader att köpa nå snabbmat åt mig att ha i frysen så får dom ta med mitt skafferi. Damn.. Det kommer verkligen bli tomt här i veckan!
Nån som vill komma hit och leka prydnad i mitt rum? Jag kan hänga upp dig på väggen och kalla dig för en lampa. DET BLIR JU SÅ FÖRBANNAT TOMT!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0