Äre måndag eller?


Jag fattar inte vars i hela flatters helgen tog vägen, jag har seriöst torsdag idag!
Tidsuppfattningen flyger väl åt fanders så fort man lyckats ha en sån helg som denna.

Ikväll roar jag mig med att tvätta, skrubba monster och hiva snus likt en och en halv norrlänning.
I lördags lyckades jag ju med en klassiker.. innan jag drog ut på fest stoppa jag en Monster energi dryck i frysen och glömde den där, så när jag kom hem och upptäckte den stoppa jag den (utan att tänka efter) i KYLSKÅPET!
Efter ca en timma vakna jag av en ORDENTLIG smäll i köket! .. då hade Monstret explodera och hela kylen var dränkt i dricka.
Detta har nu resultera i att ALLT i kylen smakar Monster, även smör, yoghurt och grönsaker.
... nån som vill smaka lite monster gurka?


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0