BAZINGA!



Ganska spännande utbildning dehär, tandtekniker..
Och TÄNK att ni om några år tvingas förlita er på att jag INTE ska forma era löständer som vampyr gaddar eller sockerbitar. Känns det tryggt? Vaaaa?

Dagen till ära har denna unga lilla tant roat sig med att bli utelåst från en föreläsning, bråka med förvildat vax och sist men inte minst har jag trotsat tyngdlagen i det grövre och tage en flygtur nere på gården framför huset.
Jag kan flyga, jag är inte rädd
Så ikväll glädjer jag mig åt att rumpan fortfarande sitter på plats och om gudarna tillåter skall jag plugga inför en attans tenta på fredag.

Fjöl å


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0