Borta bra men helväck bäst!

 

Så har hux flux en hel helg komme och gått, vars i hela flatters tar all tid vägen?!

Känns som att jag inte gjort annat än att äta, se tv och läsa saker som jag inte förstår mig på.

Helgens diet har bestått av mandariner, kaffe, lökomelett (alltså 50% lök och 50% ägg) och såklart en påse karamellkungen. Jag är ingen dietist.. men till och med jag kan väl lista ut att det inte är bästa möjliga val av mat.

Jag har fått tillbaka mitt sinnesjuka sug efter lök, på två dagar har jag smällt i mig TRE lökar.

Är det BARA jag som tycker att lök luktar gott? ... (think so..)

 

I veckan väntar tentor x2 plus lite längtan efter skorna som borde anlända nångång.

Nu ska jag plugga lite självdestruktivt, m-hm!

 

MONKEYFACE!!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0