EN TJYV!!!


Så mycket jävla gudförb* vad man kan ha oflyt!!
I morse när jag gick till skolan ringde dom från Handelsbanken i Malå, tydligen hade nån försökt hacka mitt bankkonto under helgen. Så dom spärrade kortet..
Nu när jag gick hem ser jag att dom pillra med ett kylskåp på Konsum i MVG gallerian, poliser med pudervippor och hela kalaset! Det är ju inte alltför svårt att lista ut vars dom fått mina kontouppgifter ifrån..
Så nu när jag kom hem fick jag mina misstankar bekräftade, fyfan vad jag är uppretad nu!

Jag vet fortfarande inte om dom lyckats komma över nå pengar eftersom jag inte har 100% koll på allt som jag köpt senaste veckan, jag vet ju inte ens NÄR jag varit på konsum.. ARRRRGH!
Klåfinger tjuvar, ge fanken i mina pengar!





Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0