Fucked up



Hej allihopen! Vad händer ikväll? :)
Jag är fanimej kung i baren, CSN har ÄNTLIGEN komme igång, så jag fira med en stock snus och en påse chips. Ikväll ska nikotinet spruta och om humöret känns rätt ska jag nog även vaska lite av chipset. Man är väl en stekare! ;)

Idag fick jag efterlängtat besök av Jossan (från strömbäcks klassen)
Tro va satt och babbla i över 4 timmar, haha. Så himla skönt att bara sitta och döda en hel dag på dedär viset :) Jag är så himla glad att jag gick i strömbäck förra året, man fick så många goa vänner på kuppen. Den sortens folk som man aldrig skulle ha träffa normalt.
Inte för att vara elak men, malåbor finns det ungefär bara två versoner av. Dom som anser att det är en fjäder i hatten att ha hamnat i fyllecell minst tre gånger, och dom som föder barn likt en kulspruta.
Tur för mig att jag tog mig därifrån, annars hade jag antagligen blive den senare nämnda versonen av malåborna. Tack gode GUD att det inte blev så, stackars unge som skulle måsta ha mig som morsa. Usch, stackarn!
Nej jag trivs gott med att kunna vara vad jag vill när jag vill, (alltså störd hela tiden)

Nu ska jag sprätta stocken och se lite gammal och god toy story :)
Mot oändligheten, och vidare!



Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0